neděle 18. května 2014

L’oreal collection privée rtěnky

L’oreal collection privée je nová kolekce rtěnek, jejichž odstíny mají představovat  Evu Longoriu, Freidu Pinto, Jennifer Lopez, Julianne Moore, Doutzen Kroes a Liyu Kebede. Odstíny jsou v jemných barvách, jsou inspirované přirozenými barvami pleti a mají podtrhovat ženskou krásu. Já jsem během "Shopping feveru", který byl tento víkend, využila akce v drogeriích DM na 1 plus 1 zdarma na jakýkoliv produkt značky L’oreal a koupila tyhle dvě.
Na začátek musím říct, že samotný obal rtěnky je moc krásný. Matně černý ze zlatými detaily působí skutečně luxusně. Já si vybrala dva odstíny - Doutzen’s nude a Julianne’s nude. Všechny odstíny působí opravdu hodně přirozeně, nečekejte nijak zvlášť výrazné odstíny. Pokud máte rádi nahé líčení, tak tyto rtěnky budou právě pro vás!
Každý odstín je vyvinut tak, aby seděl určité barvě pleti (velmi světlé, středně, tmavé). Nevím do jaké míry barvy sedí. Sama mám zkušenost, že i bledulkám sluší výrazné barvy a naopak. 
Obě rtěnky se mi líbí. Barvy jsou opravdu přirozené a pro mě na léto ideální. Nejsou příliš hutné, a tak nezalézají do vrásek a netvoří žmolky. Obsahují trochu perletě, takže na rtech působí dojmem, že máte jak rtěnku, tak lesk. Na druhou stranu, odstín Doutzen’s nude je po prvním nanesení prakticky neviditelný, takže je potřeba rty tak dvakrát přetřít, ale výsledný efekt stojí za to a na rtech vypadá opravdu krásně. Cenově vás jedna rtěnka vyjde v drogeriích DM na 299,-. Cena je na mě trochu vyšší než bych za rtěnku dala, ale díky akci 1 plus 1 jsem neváhala, navíc tam ten den probíhala ještě akce, že k nákupu produktu značky L’oreal obdržíte odličovací vodu zdarma. Takže podtrženo sečteno, dvě rtěnky z nové kolekce a odličovací voda na tři stovky. Atosevyplatí..
Rtěnky se mi zatím líbí, mohly by být víc pigmentované to uznávám, ale to by to zase nebyly ty "nude" odstíny, že? A co vy, máte raději přirozené barvy rtů, a nebo jste milovnice výrazných odstínů? 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!