pátek 27. června 2014

Sleek paletky a obchod cosmetics4you


Sleek je britská značka, která je charakteristická dobře pigmentovanými a cenově dostupnými produkty. Těm z vás, kteří kosmetiku sledujete o něco víc, nemusím nic představovat, protože paletky i-Divine jisto jistě znáte. Vy, kteří neznáte, poznáte. Protože pokud milujete stíny, líčení a hravé barvy - sleek si zamilujete a časem si jednu tuhle krásku taky pořídíte. Opravdu!
V pondělí se mi zachtělo rozšířit moji sbírku paletek a stínů. Věděla jsem, že chci sleek, jen jsem nevěděla, kde nákup uskutečním. Sleek je jedna z těch značek, které v drogerii ani v parfumerii neseženete a internet je vaše jediná volba. Naštěstí tam je sleek poměrně dostupným a najdete spoustu obchodů, kde můžete vybírat nejen z paletek očních stínů, ale i krásných rtěnek, tvářenek či laků na nehty. Já zvolila obchod  cosmetics4you.cz a všem vám ho mohu doporučit.


Do košíku jsem tedy vložila dvě paletky i Divine v odstínu Au Naturel a Candy. Cena jedné byla 242 korun. Já volila platbu předem na účet, ale vy můžete zvolit i klasickou dobírku :-) A čekala jsem. Na email mi postupně došlo potvrzení objednávky, faktura, potvrzení o přijetí platby atakdál. Rozhodně jsem se necítila nijak přehlíženým zákazníkem. Ve středu jsem měla hovor od paní, co tento obchod provozuje (myslím). Říkala mi, že po několika předešlých zkušenostech kontrolují každou paletku, protože všichni víme, jak se obecně zachází s balíky. A bohužel zjistila, že na paletce Candy je prasklý černý stín. Dodala taky, že se jedná o poslední kousek, takže je jen na mně, jestli si stíny vezmu nebo ne. Já řekla, že ano. A ona dodala, že mi jako kompenzaci pošle nějaký tester stínů navíc. Vím, že spousta lidí by si ty stíny asi nevzala, protože přece jenom - když už za něco zaplatíte, chcete to, co jste si objednali, na co jste se těšili. Na druhou stranu hrozně oceňuji, že mi paní zavolala, protože ze svých předchozích zkušeností vím, že ne každý prodejce se obtěžuje takovou informaci zákazníkovi sdělit. Navíc vyřizování reklamace není nic příjemného, to ví každý, kdo někdy reklamoval cokoliv, co si objednal na internetu.

Dneska došel onen balíček. A v něm rovnou tři plnohodnotné paletky. Au Naturel, Candy a Oh so special na které je sice zezadu napsáno "tester", ale nic to na ní nemění. Není nijak jiná - je absolutně krásná. U Candy s tím rozbitým stínem je to smutnější, protože dostat ty kousky černého stínu z okolních barev bylo trochu peklo, ale Oh so special mi vrací úsměv na rty. Takže za mě velký palec nahoru tomuto obchodu, protože jde vidět, že se snaží udělat, co je v jejich silách, aby byl zákazník spokojený. A povedlo se jim. Určitě tam nakoupím znovu. A znovu a znovu a znovu!
Au Naturel


Au Naturel obsahuje 12 stínu více či méně v neutrálních tónech. První řadě jsou světlejší odstíny, spodní je už trochu divočejší a podle mě i víc hravá. Zajímavé je, že odstín cappuccino a honeycomb můžete použít i jako bázi pod jakékoliv jiné stíny, jak moc je to účinné, vám zatím nepovím. Každopádně pokud hledáte stíny v neutrálních odstínech, které jsou vhodné na běžné denní nošení a s trochou odstínu Noir nebo Bark si z nich vytvoříte i nádherné kouřovky na večer, jděte směle do těchto.

vrchní řádek paletky Au Naturel
spodní řádek paletky Au Naturel
Candy

Candy je limitovaná edice stínů od sleeku, obsahuje taktéž 12 stínů hravých barev a já ji miluji. Jako vážně. Ty barvy jsou naprosto nádherně pigmentované a neuvěřitelně zajímavé, že se nemůžu dočkat až je smíchám dohromady a vytvořím z nich něco krásného na léto. Nejkrásnější jsou podle mě odstíny do zelena a do modra, protože ty jsem jen tak někde neviděla.
Na druhé a třetí fotce můžete vidět onen rozbitý odstín černé :(

vrchní řádek paletky Candy
spodní řádek paletky Candy
Oh so special


Oh so special je takový krásný mix barev do růžova, béžova a fialova. Nákupem této krasavice získáte opět 12 očních stínů různých barev. Pokud sháníte něco s čím uděláte velkou parádu ve dne i v noci, ale netroufáte si na příliš výrazné líčení nebo divoké kombinace, jděte do této paletky. I když se na první pohled možná nezná, tato paletky je opravdu "so special" a dokážete s ní vykouzlit spoustu neotřelých i běžných kombinací a vzhledů.

vrchní řádek paletky Oh so special
spodní řádek paletky Oh so special
Co na paletkách od sleeku oceňuji nejvíc, je fakt, že z jedné paletky uděláte stíny na den i na noc, jednoduché i složité kombinace a obyčejné i zvláštní. Zkrátka a dobře si vybere každý.
Jo a mimochodem, až budete objednávat, myslete na to, že správné beauty blogerce by neměla paletka i-Divine od Sleeku chybět! Ale s kosmetikou je to jako s pokémonama, musíte je mít všechny.

4 komentáře:

  1. Mám Oh Naturel, fajn paletka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten e-shop mám taky ráda, už jsem u nich párkrát nakupovala. Článek o mé paletce sleek i s líčením najdeš u mě na blogu. Je od nich moc milé, že ti dali jednu paletku navíc :)

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  3. Oh so Special je skvělá paletka, variabilní a moje oblíbená na zimu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!