pátek 25. července 2014

Červencový ladybox

Krabičku krásy alias ladybox snad nemusím představovat. Pokud ale přece jen neznáte: každý měsíc zaplatíte určitou částku a poštou vám přijde krabička s různými kosmetickými výrobky, ALE! dopředu nevíte jaké výrobky to budou. Smyslem ladyboxu je totiž hlavně poznávání nových značek. V krabičce se nachází jak výrobky plného balení, tak několik malých vzorečků na vyzkoušení. Nákupem ladyboxu nebo doporučením získáváte body, které potom můžete uplatnit jako slevu na různé kosmetické produkty, které na stránce ladybox.cz naleznete.

Mně přišla včera krabička na červenec, a tak se společně podíváme, co obsahovala.


1. La Chevre Aknegel CLAIRISINE Revitalizační maska, 100 g, plné balení
Prodejní cena: 249 Kč
Ofic. text: Maska účinně regeneruje a zklidňuje mastnou pleť se sklonem k akné. Syrovátka z kozího mléka léčí kožní onemocnění, zatímco přírodní jíl má čistící účinky.
Můj názor: Určitě maska není nic špatného, už jsem ji i vyzkoušela a nemám žádný problém. Jen mě trochu mrzí to, že jsem v dotazníku zaškrtla, že mám spíš suchou pleť než mastnou a s akné taky problém nemám. Jinak vůně masky je taková neutrální, trochu mi vadí balení, které má podle mě špatně vyřešené zavírání.
2. Merci Handy, 30 ml, plné balení
Prodejní cena: 119 Kč
Ofic. text: Antibakteriální gel je vhodný pro použití vždy, kdy si nemůžete umýt ruce vodou a mýdlem a přesto je chcete mít dokonale čisté. Zabalte si ho do kabelky nebo přibalte do batohu na festival.
Můj názor: S tímhle nemám absolutně žádný problém, určitě to využiji, protože tyhle gely se s sebou na jakékoliv cesty určitě hodí. Navíc oproti jiným gelům opravdu příjemně voní.


3. Rexona Maximum protection confidence, 45 ml, plné balení 
Prodejní cena: 159 Kč (nezávazná doporučená spotřebitelská cena) - podle mě hloupost, koupíte ji mnohem levněji.
Ofic. text: Krémový antiperspirant Rexona poskytuje 2x účinnější ochranu v porovnání s běžným antiperspirantem Rexona ve spreji a ochrání vás tak před nepříjemným pocením při jakékoliv situaci.
Můj názor: Určitě věc, která se v létě hodí. Navíc tento typ antiperspirantu jsem doposud nikdy nezkusila, takže se těším, jaké to bude. Od Rexony jsem zkoušela ten zmiňovaný ve spreji a příliš nadšená jsem nebyla, protože zanechával stopy na oblečení, tak uvidíme, jak si povede tento. Co mě zaujalo je fakt, že ho můžete nanést i večer před spaním.

4. Soaphoria, mýdlo, 30 g, vzorek
Prodejní cena: 100 g za 119 Kč
Ofic. text: Čistě přírodní mýdlo jemně smývá nečistoty a svou vůní uklidňuje a uvolňuje. Obsahuje esenciální oleje a přírodní výtažky, které jemně pečují o pokožku a zanechávají ji čistou a voňavou.
Můj názor: Dá se prý použít jako sprchový gel, čistící pleťový gel, mýdlo na ruce a v nouzi i jako prášek na praní. Škoda, že já ty tvrdý mýdla tolik nemusím, protože vůně je moc hezká.

5. Keims, testovací balíček, čtyři vzorečky po 3 ml
Prodejní cena: za plné balení od 269 Kč
Ofic. text: Španělská značka kosmetiky kombinuje přírodní aktivní složky s nejnovějším věděckým výzkumem. Přináší tak maximální účinky pro vaši pleť v kosmetice s čistě přírodním složením.
Balíček obsahuje: krém pro normální a suchou pokožku, čistící gel pro normální a mastnou pokožku, tělové máslo, krém na ruce
Můj názor: Tuto kosmetiku vůbec neznám a ráda poznám, takže vyzkouším :-)

6. Swisso Logical pleťový krém ve vybrané variantě, 5 ml, vzorek 
Prodejní cena: za plné balení od 830 Kč
Ofic. text: Pleťové krémy obsahují výtažek z echinacey, ta zvyšuje obranyschopnost pleti. Pro hloubkovou regeneraci a hydrataci pleti.
Můj názor: Vyzkoušela jsem už asi třikrát a zatím nic, co bych si musela jít hned koupit. Pleť je po tom spíš mastná, než hydratovaná a regenerovaná.

7. Voucher na slevu 10% na Dara Bags
Absolutně nevyužiji.

Shrnutí na závěr? Určitě jsou zde výrobky, které se mi líbí moc a i ty, ze kterých zase tolik nadšená nejsem. Krabička se nese v duchu "festivalové edice", tedy žádná dekorativka, protože ta je v létě stejně na nic. Noo, ne tak úplně. Já bych třeba ocenila vzorek nějakého dobrého primeru na léto nebo voděodolného produktu. I tak jsem ale objednala srpnovou edici, která má mít trochu jinou krabičku (hezčí-podle mě) a uvidíme, co bude tam.

Všechny oficiální texty a informace o produktech, množství a ceny jsou převzaty z úvodního "dopisu", který přichází v krabičce ladybox. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!