neděle 24. srpna 2014

Chanel Illusion D'Ombre oční stíny


Illusion d´Ombre nejsou žádná novinka. Byly tu pořád a občas se k nim přidal nějaký kamarád z limitované edice. Jedná se o (pro mě) celkem unikátní stíny, které překvapí snad úplně vším: konzistencí, barvou a výdrží. Konzistence je gelovo-krémová. Po otevření vypadají jako prášivé třpytivé stíny, ale když do nich sáhnete bříškem prstu, zjistíte, že se jedná o krémový a měkký stín, který po rozetření na víčku působí opravdu krásným dojmem.


Nanesení stínu zvládnete buď prstem nebo štětečkem (jeden je i součástí balení) a celkem jednoduše z nich vytvoříte efektivní kouřovky na večer. Jsou poměrně hodně třpytivé, čehož jsem se ze začátku bála, protože třpytky mají tu schopnost padat mi pod víčko všude po obličeji a dělat ze mě disko kouli. Naštěstí se nic takového nekonalo a stíny drží na víčku jako přibité, nikam neputují a neslévají se. Dají se dobře vrstvit, takže můžete vytvořit jak hodně tmavé líčení tak i poměrně světlé. Výdrž je dobrá, okolo 5-6 hodin bez báze, ale vše záleží na tom, jak moc mastná máte víčka.
O štětečku, který je součástí balení, jsem se už lehce zmínila. Teď trochu víc o něm a o aplikaci stínů s ním. Někde jsem četla, že díky němu dosáhnete precizního nalíčení a to hlavně, když stíny kreslíte na oči linku. No, já si nemůžu pomoct, ale nějak mi na nanášení linky vůbec nevyhovuje. Barva na něm nedrží, špatně se mi s ním kreslí a používám ho vlastně jen na nanesení stínů na celé víčko a i zde se přikláním k tomu, že (čistým!) prstem zde uděláte možná ještě lepší práci. Samozřejmě, že každému vyhovuje něco jiného, takže vám může tento malý štěteček vyhovovat a není na tom nic špatného.


Barva stínů je nádherná. Mám odstín č. 91 Apparition, který je tmavě modrý a připadá mi jako krásná noční obloha. Třpytky ve stínu mu dodávají opravdu krásný dramatický efekt a na večer je to prostě nepřekonatelná pecka! Balení obsahuje 4 g stínu, což pro někoho může být za cenu, která se pohybuje okolo 900 - 1200 korun, málo, ale věřte, že ho na víčko nespotřebujete tolik. Krabička je jednoduchá a elegantní s klasickými "céčky" na víčku, také je bytelná a vydrží hodně, takže se nemusíte bát, že se vám stíny po prvním přemístění v kabelce rozbijí.


Co bych vytkla? Asi fakt, že některé štětce mi tento stín prostě neberou, nedrží na nich a tudíž se obtížně hledá nástroj, kterým ho precizně nanesete, pokud nechcete používat prsty. Ale třeba mám jen špatné štětce, že :) Jinak jim asi není, co vytknout. Barvy jsou krásné, obaly téměř nezničitelné a výdrž i práce s nimi na jedničku. Dají se použít i jako oční linka (co se mi teda tolik nelíbí a nosím je raději jako stíny) a když lehce namokříte štětec, dosáhnete intenzivnějšího odstínu. A co vy? Máte tyto stíny? Jak jste s nimi spokojené?

1 komentář:

  1. No páni, celkem mě překvapila pigmentace, vždycky jsem myslela, že tyhle stíny jsou spíš jen takový lehký třpytivý "povlak"! :) jsem docela nalákaná :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!