neděle 24. srpna 2014

Štětec Hakuro H51


Pro dobré štětec nemusí vaše peněženka nutně plakat, protože tyhle od Hakuro stojí do tří stovek a uděláte s nimi velkou parádu. Dřív jsem na nanášení make-upu používala foundation brush značky Ebelin, který není nijak špatný, ale na pleti zanechával mapy a to se mi příliš nelíbilo. A tak jsem hledala, jak by to šlo jinak. V parfumeriích však naleznete pouze tento typ štětců, které mi i přes moje "ne, děkuji" neustále nabízeli. V Sephoře jsem sice jeden opravdu hezký stipple brush našla, ale cena přes tisíc korun mě zase uzemnila. Tak přišel na řadu internet a já hledala a váhala, až jsem konečně vybrala a objednala. Hakuro H51 je flat top štětec určený převážně k nanášení tekutých a minerálních make-upů, ale já zastávám názor, že každý jsme individuální a každému nám na nějaké produkty vyhovují nějaké nástroje a je jedno k čemu byly původně určeny. Já taky používám štětce původem na nehty na oči, když chci udělat tenkou a precizní linku.




Vlas na štětci je syntetický, měří 2,2 cm, celková délka štětce je 16 cm a rukojeť je z přírodního dřeva. Práce s ním opravdu jednoduchá, doporučuje se ho lehce namočit, aby "nespolykal" velké množství produktu, který si nanesete na hřeb ruky. Štětec pak do vámi zvoleného produktu lehce namočíte, nanesete pár bodů na obličej a krouživými pohyby zapracujete do pleti. Výsledek je opravdu přirozený, nikde žádné mapy nebo stopy po štětci. Vlasy na štětci jsou opravdu příjemné a jemné, do pleti nijak netlačí, zároveň jsou ale husté a pevné, a proto se nerozjíždí při manipulaci do stran a práce s ním je precizní. Vlasy nevypadávají ani po několikátém umytí, což mě velmi těší. Pokud sháníte nějaký štětec na make-up, který hodně vydrží, je levný, kvalitní a práce s ním jednoduchá, tak jste ho právě našli. Objednat si ho můžete zde, kde se ostatně můžete podívat i na jiné štětce této značky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!