sobota 13. září 2014

NYX Matte lipstic


Poslední dobou jsem úplný blázen do věcí, které mají před názvem "matný". Matný stín, rtěnka, lesk, cokoliv. Jako kdybych chtěla vyhlásit všem třpytkám na světě válku. A tak jsem si koupila tuto NYX rtěnku, na kterou byla díky dnům Marianne sleva 25% (jupíí). Zakoupila jsem si ji v odstínu 08 Pure Red, protože červené rty mám raději v matném provedení, než v tom lesknoucím.



Na první pohled je prostě krásná. Má nádherný matný(!) černý obal a pigmentace je na jedničku. Není to úplně křiklavá červená, ale spíš taková jemnější, která se mi i líbí víc, protože na každodenní nošení není přece jenom tak výrazná. Co se výdrže týče tak se mnou přežila svačinu a půlku dne, potom se začala trochu rozpíjet a mizet. Efekt je opravdu matný a vážně nádherný, nezalézá do vrásek a rty ani nijak nevysušuje, což některé matné přípravky na rty mohou dělat. Co mi trošku vadí je fakt, že bez konturovací tužky se mi trošku rozpíjí u kraje rtů. Na druhou stranu je to teď můj nejpoužívanější produkt na rty a zvažuji koupi dalších a dalších odstínů, protože tyhle matné věci já zkrátka miluji.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!