neděle 28. prosince 2014

NARS Dual-Intensity Eyeshadow odstín Cassiopeia

Když jsem tyto stíny viděla v Sephoře poprvé, musela jsem je mít. Ty barvy, ty odlesky, ta pigmentace.. hned jsem s nimi viděla několik možných líčení očí. A konečně jeden mám, jasně, že bych je ráda měla všechny, mazlila se s nimi a žila šťastně až do smrti..ale to bych musela být moc moc bohatá nebo(!) mít bohatého sponzora. Ani jedno bohužel nejsem a nemám. Tak mám odstín Cassiopeia. A i tak jsem šťastná.
Stíny mají má hladkou a poměrně univerzální texturu, která se dá použít jak na sucho, tak na mokro. A věřte mi - tyhle stíny to umí na mokro vážně hodně rozbalit! Stačí jen navlhčit váš štětec, nabrat barvu a dát na víčko. Cassiopeia je takový naprd odstín na focení, protože se rád tváří jako obyčejný bílý prášek. Nevěřte mu to, v reálu je to nádherná barva s úchvatnými odlesky. Jemný bílý prášek se totiž na očích rozzáří do stříbrné, fialové a růžové a ten efekt jsem si vážně zamilovala. Na očích drží jako přibitý - samozřejmě s primerem, neslévají se mi a ani neopadávají. Opravdu jsem se bála, že budou příliš prášivé, ale není tomu tak. Jasně, něco pod oko při nanášení spadne, když špatně oklepu štětec, ale není to žádná věda.
Obal je bytelný, matně černý a velmi jednoduchý, zavírání je dělané na magnet a zkrátka a dobře tam není nic navíc a zároveň ani nic nechybí. Stín obsahuje malé zrcátko, které by se v případě velké nouze dalo použít, ale ta zatím (díkybohu) nenastala. Se stíny jsem absolutně spokojená, bylo to moje vánoční must have a položka na pomyslném wishlistu, takže hurá. Přála jsem si taky Callisto, ale tento odstín je bohužel kompletně vyprodaný.

Co vy? Máte něco od NARS? Chtěli byste zkusit?

4 komentáře:

  1. zkusit bych ho chtěla, ale nějak se nemám jak k nim dostat.

    OdpovědětVymazat
  2. Stín je krásný, vypadá moc hezky :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel pro mou peněženku mám doma od NARSu spoooustu věcí a tyhle stíny (mám odstín Lysithea) patří mezi mé nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!