neděle 20. září 2015

Essence brit-tea limitka a moje přírůstky

Tenhle článek jsem měla rozepsaný už dlouho předlouho, vsadím se s vámi, že tahle limitka je už dávno pryč a nebo(!!!) bude ve výprodeji. I tak je mi líto článek mazat, a tak se s vámi minimálně podělím o svoje přírůstky z této limitky.

Už jsem vám někdy vyprávěla o tom jak miluju Británii? Ne? No, tak to je chyba, protože jsem velký milovník britského přízvuku, fish and chips, suchého britského humoru, čaje s mlékem, full english breakfast a všeho typicky britského. Takže jistě chápete jak moc jsem byla nadšená novou Essence limitkou brit-tea, Británie a čaj, moje dvě slabosti spojené v mé třetí slabosti, paráda!
1. Paletka očních stínů - cena 89 korun, odstín 01 tea-pical british. Paletka obsahuje tři odstíny - krémovou, meruňkovo-růžovou a fialovou, jsou jemně třpytivé, na ruku jsem si je neswatchovala, protože sama nemám ráda, když se v nich někdo hrabe a akorát je tím znehodnocuje. Původně jsem o ní uvažovala, ale nakonec jsem si uvědomila, že už podobné odstíny doma mám, takže na co kupovat další. (mimochodem taky vám přijde ten název tak úžasnej?? tea-pical :D
2. Štěteček na oční stíny - cena 59 korun, název keep calm and have some tea. Klasický štěteček, každý aplikátor je jinak velký, nechal mě celkem chladnou, tak jsem ho více nezkoumala. 
3. Rozjasňovací tužka duo - cena 59 korun, par-tea highlight. Tohle bylo přesně moje první must-have, protože takovou větší tužku v bílé a lehce růžové barvě jsem sháněla už dlouho předlouho, takže více dole v podrobnější recenzi! 
4. Balzám na rty - cena 69 korun, vanilla ice-t baby. Prodává se v takové roztomiloučké krabičce, která ale už byla samozřejmě na třikrát rozbalená, takže nic pro mě. Jinak je ten balzám do růžova, ale nevím, jak vypadá na rtech. Máte zkušenosti? 
5. Lesky na rty - cena za jeden kus 54 korun, odstíny 01 tea is the new coffee a 02 pink to go. Celkem pěkné malé lesky, já mám raději rtěnky nebo lip buttery, tak mě úplně neoslovily. 
6. Rozjasňující podklad - cena 74 korun, 01 make tea not war. Chvíli jsem o tom uvažovala, ale nakonec ne e. 
7. Tvářenka - cena 94 korun , 01 tea-riffic garden party. Kdo by ji nemiloval? Už jen proto jak krásná růžičková a jarní je. (edit: a článek vychází na podzim! haha) Více dole! 
8. Pilník na nehty - cena 39 korun.
 9. Laky na nehty - cena za kus 54 korun, odstíny 01 tea-pical british, 02 have a beau-tea-full day, 03 pink to go, 04 green tea for two. 
10. Set naušnic - cena 59 korun. 
Jak už jsem nastínila koupila jsem dvě věci: rozjasňovací tužku a tvářenku. Tvářenku jsem koupila protože růžičky. Nějak jsem ani nezkoumala, jestli se líbí výběr barev, jak moc pigmentovaná je nebo není. Jak jsou na tom růžičky, tak to jde prostě do košíku. Osobně nejsem fanouškem tvářenek mnoha barev, které můžete smíchat, takže ani u tohoto kousku tu "výhodu" tří barev nevidím. Barevné složení tvoří růžová, světle růžová a až řekněme bílá jako "rozjasňovač". Barvy jsou lesklejší, ale nic přehnaného. Problém mám ale s výdrží, která zkrátka a dobře není vůbec dobrá, na obličeji mi navíc barvy nepřijdou tak výrazné jako když je swatchnu na ruku, a tak mám pocit, že jsem si koupila jen na pohled pěknou tvářenku, která ale zase tak funkční není.
Tužka už je potom něco jiného. Jedná se o bílou a světle růžovou jumbo tužku. Není to nějaký zázrak, ale pokud sháníte bílou tužku do vnitřního koutku, pod obočí nebo na spodní vnitřní linku a nechcete do ní investovat všechny své výdaje, tak Essence je podle mě více než dobrou volbou. Výdrž je průměrná, pigmentace na jedničku a využití nezměrné. Máte něco z této limitky? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!